X
تبلیغات
رایتل

چرا به روحانی رای می دهیم؟

چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 23:00


#به_روحانی_رای_می_دهیم تا برای تامین بازار خودروی کشور چشم امید به صنعتگران بی‌تجربه و بی‌کیفیت چینی نداشته باشیم


به روحانی رای می‌دهیم تا شرکت‌های معتبر، اصیل و بزرگ دنیا وارد بازار خودروی کشور شوند و سطح کیفیت و امنیت ناوگان حمل و نقل ایران ارتقاء یابد

به روحانی رای می‌دهیم چون #برجام باعث شد بازار خودروی ایران در انحصار خودروسازان بی‌کیفیت و بی‌اصالت چینی نباشد

برجام باعث شد تا خودروسازان معتبر به بازار اتومبیل کشور بازگردند

برجام باعث شد تا صنعت خودروی کشور به سمت رونق پیشرفت کرده و #تولید_و_اشتغال در این صنعت و صنایع وابسته آن به میزان قابل توجهی افزایش یابد

شرایط فعلی خودرو در ایران به #هیچ وجه در وضعیت مطلوب و ایده‌آلی نیست اما باید بپذیریم که از اوضاع فاجعه‌بار این صنعت در سال‌های اوج #تحریم ها فاصله قابل توجهی گرفتیم

فراموش نکنیم که #رای_ندادن به #دکتر_روحانی و تفکر پویای ایشان یعنی بازگشت به دورانی که کیفیت خودروهای داخلی به پَست‌ترین نقطه خود رسیده بود،  یعنی انزوای بازار ایران و محدود شدن انتخاب‌ها به خودروهایی که از پشت سرگذاشتن حداقلی‌ترین استاندارد‌ها نیز عاجزند

به روحانی رای می‌دهیم به امید اصلاح مصوبه‌های نابخردانه و محدود کننده بازار خودرو، به امید پیشرفت این صنعت و  به امید حضور جدی‌تر و پررنگ‌تر خودروسازان مطرح و با کیفیت جهان.

پی‌نوشت: نموداری که مشاهده می‌کنید تحت تاثیر قرار گرفتن یکی از مهمترین صنایع ایران رو از فشار تحریم‌ها بر ایران نشون میده... قضاوت با شما.

#تا۱۴۰۰باروحانی
#همراه_امید
#امید_بذر_هویت_ماست
#دوباره_ایران
#تغییرات_ملموس

کمپین نه به پلاک تاریخی چیست؟

پنج‌شنبه 7 اردیبهشت 1396 ساعت 22:04


جمعه هفته گذشته تعداد قابل توجهی از کلکسیون داران و کلاسیک سواران در پارکینگ پیست اتومبیلرانی مجموعه آزادی دور هم جمع شدند و برای گفتن "نه" به پلاک تاریخی بیش از یک هزار امضا جمع آوری شد.


هدف از برگزاری این گردهمایی درخواست راهکاری متفاوت و جدید به جای پلاک تاریخی برای خودروهای کلاسیک بود. متاسفانه امروز با خبر شدیم که مصوبه ای به تصویب مسئولین رسیده که از سوی مالکین خودروهای کلاسیک، برخی بندهای آن فاجعه بار قلمداد می شود. به عنوان مثال طبق این مصوبه  خودروهایی که پلاک تاریخی دریافت می کنند میزان پیمایش اونها مشخص شده است و اگر بیش از میزان مشخص شده خودرو حرکت داشته باشه باید از میراث فرهنگی و کمیته کلاسیک مجوز کتبی دریافت کند یا ایجاد هرگونه تغییر و یا تعمیر باید تحت نظر کمیته و مسئولین مربوطه صورت بگیرد و با مجوز آنها...


بله...

این مصوبه در صورت اجرایی شدن، چیزی نیست جز کابوسی برای علاقه مندان به خودروهای کلاسیک و پایان غم انگیزی است برای اتومبیل های دوست داشتنی و تکرار نشدنی که در گوشه و کنار کشور، با عشق و علاقه حفظ شدند و یا با شوق و دقت مثال زدنی مالکشون بازسازی شدند. خودروهایی که استانداردهای ساخت اونها به مراتب از اکثر قریب به اتفاق خودروهای روز موجود در بازار بسیار بالاتر است و بعد از گذشت چند دهه همچنان ایمن تر، قابل اطمینان تر و جذاب باقی مانده اند...


این بار اولی نیست که صنعت  و بازار خودروی کشور به واسطه مصوبه های بی پایه و اساس و کاملا غیر علمی، غیر فنی و غیر عقلانی با محدودیت های بی  منطق مواجه می شود اما این نخستین مرتبه است که جامعه ای که به واسطه مصوبه های بی اساس با محدودیت رو به رو شده است منفعلانه برخورد نکرده و برای دست یابی به مطالبات قانونی خود کاملا مصمم ایستاده است. حرکتی متحد از سوی جامعه کوچک اما شریف کلاسیک سواران برای جلوگیری از اجرایی شدن این مصوبه شکل گرفته است و قصد دارند تا جمعه هشتم اردیبهشت در پیست اتومبیل رانی آزادی باز هم گرد هم آیند و صدای خود را به گوش مسئولین برسانند.


به شخصه معقتدم این حرکت انتقادی شایسته، به نتایج مطلوبی خواهد رسید و حتی در صورتی که این افراد به اهداف خود دست نیابند، حرکتی ستودنی را در تاریخ به ثبت خواهند رساند. آگاهی، اتحاد و ایستادگی جامعه کلاسیک سواران نمونه ای قابل تحسین و ستایش است و به عقیده ی بنده اگر تمام جامعه ما در موضوعات مختلف از چنین حرکت هایی استفاده ی  به موقع و هوشمندانه می کرد، امروزه با بسیاری از معضلات پیچیده و بغرنج رو به رو نبودیم...


چند عکس دیگه در ادامه مطلب گذاشتم...

 
ادامه مطلب ...