X
تبلیغات
رایتل

Mustang 2015

چهارشنبه 30 مهر 1393 ساعت 23:04
16 April سال 1964 میلادی ،ساعت 9 شب محصول جدید Ford از طریق سه شبکه تلویزیونی به مردم معرفی شد. صبح روز بعد 2600 روزنامه به طور گسترده به معرفی و تبلیغ Mustang پرداختند.

22,000 دستگاه در روز اول، حدود 100,000 دستگاه در سه ماه نخست، 318,000 عدد در سال اول و بیش از 1,000,000 (یک میلیون) دستگاه از این اتومبیل افسانه ای در 18 ماه ابتدای عرضه، به فروش رسید. با توجه به اینکه Ford پیش بینی کرده بود در سال اول تنها 100,000 نسخه از این خودرو فروخته شود، چنین فروشی نه تنها رکوردی بزرگ برای Mustang  جوان محسوب می شد، بلکه موفقیتی غیر منتظره برای Ford بود.


1964 تا 1973 سال های اوج این اسب تازه نفس بود. به عبارت دیگر موفقیت نسل اول Mustang هرگز تکرار نشد. نسل های دوم، سوم و چهارم دچار افت محسوسی بودند. اما در نسل پنجم ویژگی های بارز نسل اول دوباره نمایان شد، اگرچه نتوانست محبوبیت سال های 64 تا 73 را به دست بیاورد اما با استقبال خوبی نسبت به نسل های قبل مواجه شد.

اکنون 50 سال از تولید اولین Mustang می گذرد و نسل ششم آن وارد بازار شده، به نظر می رسد Ford  با ارایه نسل جدید، قصد دارد به موفقیتی دیگر دست یابد. در اینجا یک سوال اساسی مطرح می شود:
 چگونه؟
در پاسخ به این سوال باید به بررسی خصوصیات بهبود یافته این اتومبیل بپردازیم:

ادامه مطلب ...

معرفی Lincoln Continental 1961

جمعه 18 مهر 1393 ساعت 19:04

تنها سری عرضه شده توسط Lincoln در سال 1961، سری Continental بود.Continental مصمم بود که در این سال بهترین باشد.


ادامه مطلب ...

EcoBoost

چهارشنبه 16 مهر 1393 ساعت 13:01
اتومبیل سازان پیشرو همواره به دنبال افزایش بازده محصولات خود هستند به طوری که بتوانند با مصرف سوخت کمتر، قدرت بیشتری نسبت به قبل به دست بیاورند. این به معنی افزایش قابلیت ها ست در حالی که برای شما هزینه کمتری دارد.

هر کدام از شرکت های پیشگام از ابداعات خاص خود برای ارتقاء محصولاتشان بهره می برند. حال ببینیم شرکت Ford ، یکی از قدیمی ترین و موفق ترین اتومبیل سازان جهان، چه تدبیری برای بهبود راندمان در اتومبیل هایش اندیشیده:


Ford بسته ی پیشنهادی اش را Eco Boost نامیده، که از دو بخش عمده تشکیل شده

ادامه مطلب ...
برچسب‌ها: فورد، ecoboost، ford

خودرو های پیشرو

یکشنبه 13 مهر 1393 ساعت 22:45
در این پست محصولات صنایع پیشرو اتومبیل سازی و سازگاری آنها با محیط زیست را بررسی میکنیم :

گسترش انواع آلودگی ها در محیط زیست در نتیجه؛ تلاش روز افزون دولت ها و صنایع مختلف برای جلوگیری از گسترش آن، بحران سوخت های فسیلی، استفاده از مواد بازیافتی (به علت محدودیت منابع) و همچنین اهمییت سالم بودن محیط زندگی انسان از جمله تاثیر گذارترین عوامل بر سیاست های صنایع خودرو سازی هستند و این صنایع را بر آن داشته تا تولید محصولات کم مصرف، پر بازده و اقتصادی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

ادامه مطلب ...